Nykyään lähes jokainen ostoprosessi alkaa Google-haulla. Suomessa lähes 90 % ihmisistä käyttää Googlea etsiessään tuotteita ja palveluita, usein omalta lähialueeltaan. Paikallinen näkyvyys tarkoittaa sitä, että yrityksesi löytyy silloin, kun alueen ihmiset etsivät tarjoamiasi tuotteita tai palveluita. Näkyvyys Googlessa voi siis olla ratkaiseva tekijä siinä, valitaanko juuri sinut kilpailijoidesi sijaan.
Tästä huolimatta harva yrittäjä tietää tarkalleen, miten heidän yrityksensä näkyy verkossa. Hakusanat, klikkausprosentit ja kilpailutilanne ovat tekijöitä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen – mutta joita harvoin seurataan tai analysoidaan.
Digitaalisen näkyvyyden seuraaminen ei tarkoita pelkästään hakukoneoptimointia tai ajan tasalla olevaa verkkosivustoa. Kyse on saavutettavuudesta yhä digitaalisemmaksi muuttuvassa ostoprosessissa.
Siksi kehitimme Bobin.
Bob on maksuton näkyvyysportaalimme, jonka avulla on helppo selvittää, miten verkkosivusi näkyy Googlessa, mitkä hakusanat toimivat parhaiten ja miten sijoitut verrattuna kilpailijoihisi. Kaikki tieto on saatavilla helposti yhdestä paikasta.
Luo maksuton tili täällä!