Account manageriksi TopBornille

topborn pääpalvelut

Työhakemus

TopBorn on digitaalinen markkinointitoimisto, jonka päivittäinen tekeminen koostuu innovatiivisen markkinoinnin koostamisesta ja luomisesta pohjoismaisille yrityksille, tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä.

Aloitimme hieman yli kahdeksan vuotta sitten polttavasta kiinnostuksesta kaikkeen digitaalisuuteen liittyvästä ja nykyään innostuksemme jakaa noin kolmenkymmenen ammattitaitoisen työntekijän joukko, jotka työskentelevät Espoon toimistomme lisäksi Ruotsin Boråsissa ja Oslossa Norjassa. Toimintamme pääpaino on asiakkaidemme digitaalisen näkyvyyden virtaviivaistamisessa ja kirkastamisessa. Kattavien palveluidemme ja asiantuntemuksemme ansiosta meillä on kaikki mitä tarvitaan, auttaaksemme kaikenkokoisia yrityksiä käyttövalmiilla kokonaisratkaisuilla. Tietenkin aina optimoituina parhaan näkyvyyden ja maksimoidun kannattavuuden saavuttamiseksi. Tarjoamme asiantuntemusta SEO:n, digitaalisen mainonnan, sosiaalisen median, verkkosivukehityksen, -suunnittelun ja hostingin alueilla.

TopBornin Espoon toimisto hakee uutta Account Manageria pitämään huolta asiakkaistaan!

Suomen toimintamme kasvaa jatkuvasti ja etsimme joukkoomme positiivista ja myyntihenkistä Account Manageria, joka haluaa tarjota asiakkailleen erinomaisen asiakaskokemuksen. Etsimme siis sopivaa Account Manageria vastaamaan siitä, että asiakkaiden on jatkossakin mukava tehdä yhteistyötä TopBornin kanssa.

Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen, sekä aloitus sovittavissa. Toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien läheisyydessä Espoon Leppävaarassa. Täysi etätyö on myös mahdollista, mutta suosimme hybridimallin työskentelyä sillä toimistollamme vallitsee loistava yhteishenki!

Työnkuva:

Tässä pestissä rakennat oman asiakassalkkusi ja autat asiakkaitasi digimarkkinoinnin kentällä, etenkin Googlen palveluiden parissa. Käytännössä se tarkoittaa, että keskustelet asiakkaiden kanssa sekä digitaalisesti että kasvotusten ja näin varmistat, että asiakkaamme pystyvät kasvamaan. Mikäli huomaat, että asiakas ei saa Topbornista täyttä hyötyä irti tai asiakkaalla on ratkaisua kaipaava ongelma, osaat tarjota asiakkaalle sopivia työkaluja Topbornin asiantuntijoiden avustuksella.

Meillä kaikki ovat yksilöitä, mutta tämä tehtävä ei ole pelkkää yksilösuorittamista. Meille on todella tärkeää, että tuet sekä asiakkaita että meidän tiimiämme. Vastavuoroisesti muu tiimi on sinun tukenasi.

Tehtävän palkkaus koostuu pohjapalkasta 2250€ ja 4-10% provisio salkkusi laskutusarvosta Palkasta on mahdollista neuvotella hakijan taustasta, kokemuksesta ja osaamisesta riippuen.

Tämän tehtävän päävastuut voi kiteyttää alla oleviin kohtiin:

  • Kerrytät ja hallinnoit omaa asiakassalkkuasi
  • Tehtävä sisältää varsinkin alkuun paljon uusasiakashankintaa.
  • Luot kestäviä suhteita asiakkaisiin ja ylläpidät hyvää yhteistyötä asiakkaan ja Topbornin välillä.
  • Kartoitat aktiivisesti asiakkaiden tarpeita ja tarjoat heille Topbornin eri ratkaisuja.
  • Pidät huolta asiakkaiden tyytyväisyydestä – tavoitteenamme on tuottaa erinomainen asiakaskokemus.
  • Toimit viestinviejänä asiakkaiden tarpeista tuotekehityksen suuntaan.
  • Olet mukana kehittämässä Topbornin näköistä asiakkuudenhoitomallia.

Mitä me haluamme tarjota sinulle?

  • Kasvuyrityksen, jossa oman työn tulokset näkyvät nopeasti.
  • Matalan hierarkian yrityskulttuurin.
  • Huikean työyhteisön, jossa kaverista pidetään huolta.
  • Modernit toimitilat hyvien kulkuyhteyksien äärellä Espoon Leppävaarassa.
  • Luottamusta – Jokaisella on mahdollisuus työskennellä etänä ja toimistolla oman harkintansa ja tarpeensa mukaan.
  • Mahdollisimman selkeät rajat työlle ja vapaa-ajalle.
  • Yhteiset virkistystapahtumat, johon koko toimistomme osallistuu mielellään!

Millaista meillä on työskennellä?

  • Jokaisella on mahdollisuus rakentaa oman näköinen työ: omaa työtä ja sen tekemisen menetelmiä voi kehittää, ja tarjoamme myös tilaisuuden kehittyä ja laajentaa osaamista muillekin osa-alueille oman kiinnostuksen mukaan.
  • Me uskomme, että jokaisella on annettavaa toisillemme ja jaamme osaamistamme muille. Etsimme myös aktiivisesti uusia tapoja tehdä asioita ja kokeilemme niitä rohkeasti.

Mitä toivomme sinulta?

  • Sosiaalisia taitoja ja palveluhenkisyyttä – Tämä olisi se tärkein juttu, koska olet päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa.
  • Asiakaspalvelukokemusta – Tehtävässä menestyminen vaatii kokemusta siitä, miten asiakkaiden kanssa tulee toimia.
  • Kokemusta asiakkuuksien hallinnasta – Tiedät, miten omaa asiakassalkkua hallinnoidaan ja osaat soveltaa asiakashallinnan playbookeja erinomaisen asiakaskokemuksen varmistamiseksi.
  • Myynnillistä asennetta – Tämä ei tarkoita väkisin myyntiä, vaan että osaat hyödyntää tilaisuudet.
  • Paineensietokykyä – Välillä sinulla on monta rautaa tulessa ja pata ei saa mennä heti jumiin, jos kaikki ei suju niin kuin Strömsössä.
  • Ability to communicate both in Finnish and in English – Our corporate language is English and time to time you might have to contact our Swedish office.
  • Tilannetajua ja nopeita hoksottimia – Meidän asiakkaamme ovat erilaisia ja kaikkiin ei tepsi samat temput. Pelisilmästä on siis hyötyä. Etua on myös nopeista hoksottimista, joiden avulla selviytyy luontevasti yllättävistäkin tilanteista.
  • Hyvää huumorintajua – Töitä meillä tehdään tosissaan, muttei totisella naamalla.
  • Vaikka et olisikaan myynnin ja asiakashallinnan veteraani, se ei haittaa! Arvostamme ennen kaikkea asennetta ja halua oppia uutta, koulutamme sinut kattavasti tehtäviisi, joten lähetäthän hakemuksesi rohkeasti!

Haluatko kuulla vielä lisää tai tuliko mieleen polttavia kysymyksiä?

Lisätietoja tehtävästä antaa Office Manager Tomi Ikonen (040 1828 742) arkisin klo 10-14. Tomille voit laittaa myös sähköpostia osoitteeseen tomi.ikonen@topborn.com

Kuulostaako hyvältä? Sitten odotamme hakemustasi.

Haastatteluja järjestetään jatkuvasti. Viimeinen hakupäivä on 23.6.2022. Hakemuksesi ja CV:n voit lähettää sähköpostilla: tyo@topborn.fi tai alla olevalla lomakkeella verkkosivujemme kautta.

Hakemus

Sallitut tiedostot (max 5MB): pdf, doc, docx, txt

Ajankohtaiset uutiset...

topborn - nyt useilla kielillä
Uutiset

TopBorn – Nyt useilla kielillä

Kevät odottaa kulman takana samalla kun Topbornilla tapahtuu paljon. Myynti naapurimaissa on käynnissä ja olemme iloisia positiivisesta palautteesta digitaalisia ratkaisuja esittäessämme. Voidaksemme seurata edistymistä ja

Lue lisää
Topborn-fi toimisto
Uutiset

Oletko uusi työkaverimme?

TopBorn on digitaalinen mainostoimisto, joka suunnittelee ja luo innovatiivista markkinointia pohjoismaisille yrityksille. Tavoitteenamme on kasvaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Olemme kasvuvaiheessa ja siksi haemme vahvistusta tiimiimme,

Lue lisää
wordpress kehittäjä
Uutiset

Haemme WEB-SUUNNITTELIJAA / WORDPRESS-KEHITTÄJÄÄ

Etsimme joukkoomme web developeria vastaamaan verkkosivuprojektiemme läpiviennistä. Tehtävässä toimit aktiivisesti asiakasrajapinnassa suunnittelun ja toteutuksen eri vaiheissa. Osallistut tarpeen mukaan myös asiakaspalavereihin etkä arastele myöskään tarttua puhelimeen

Lue lisää
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä varmistaakseen, että saat parhaan käyttökokemuksen verkkosivustollamme. Jatkamalla hyväksyt tämän.