Työhakemus
TopBorn on digitaalinen markkinointitoimisto, jonka päivittäinen tekeminen koostuu innovatiivisen markkinoinnin koostamisesta ja luomisesta pohjoismaisille yrityksille, tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä.
Aloitimme hieman yli kahdeksan vuotta sitten polttavasta kiinnostuksesta kaikkeen digitaalisuuteen liittyvästä ja nykyään innostuksemme jakaa noin kolmenkymmenen ammattitaitoisen työntekijän joukko, jotka työskentelevät Espoon toimistomme lisäksi Ruotsin Boråsissa ja Oslossa Norjassa. Toimintamme pääpaino on asiakkaidemme digitaalisen näkyvyyden virtaviivaistamisessa ja kirkastamisessa. Kattavien palveluidemme ja asiantuntemuksemme ansiosta meillä on kaikki mitä tarvitaan, auttaaksemme kaikenkokoisia yrityksiä käyttövalmiilla kokonaisratkaisuilla. Tietenkin aina optimoituina parhaan näkyvyyden ja maksimoidun kannattavuuden saavuttamiseksi. Tarjoamme asiantuntemusta SEO:n, digitaalisen mainonnan, sosiaalisen median, verkkosivukehityksen, -suunnittelun ja hostingin alueilla.
TopBornin Suomen toimisto hakee uusia myyjiä kasvattamaan uusasiakashankintaa!
Suomen toimintamme kasvaa jatkuvasti ja etsimme joukkoomme positiivisia ja myyntihenkisiä työntekijöitä!
Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen, sekä aloitus sovittavissa. Toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien läheisyydessä Espoossa. Täysi etätyö on myös mahdollista, mutta suosimme hybridimallin työskentelyä sillä toimistollamme vallitsee loistava yhteishenki!
Työnkuva:
Tässä pestissä kontaktoit uusia potentiaalisia asiakkaita ja kartoitat heidän tarpeitaan digimarkkinointiin liittyen. Käytännössä se tarkoittaa, että keskustelet potentiaalisten asiakkaiden kanssa puhelimitse, järjestät etätapaamisia tai käyt vaikka paikan päällä kertomassa palvelustamme. Opittuasi tuotteen ja palvelun, on sinulla myös mahdollisuus edetä Account Manageriksi, vastaamaan asiakkuuksista.
Meillä kaikki ovat yksilöitä, mutta tämä tehtävä ei ole pelkkää yksilösuorittamista. Meille on todella tärkeää, että tuet sekä asiakkaita että meidän tiimiämme. Vastavuoroisesti muu tiimi on sinun tukenasi.
Tehtävän palkkaus koostuu pohjapalkasta 2000€ ja todella reilusta provisiomallista! Palkasta on mahdollista neuvotella hakijan taustasta, kokemuksesta ja osaamisesta riippuen.
Tämän tehtävän päävastuut voi kiteyttää alla oleviin kohtiin:
- Tehtävä sisältää kylmäkontaktointia, erityisesti puhelimitse.
- Luot kestäviä suhteita asiakkaisiin ja ylläpidät osaltasi hyvää yhteistyötä asiakkaan ja Topbornin välillä.
- Kartoitat aktiivisesti asiakkaiden tarpeita ja tarjoat heille Topbornin eri ratkaisuja.
- Pidät huolta asiakkaiden tyytyväisyydestä – tavoitteenamme on tuottaa erinomainen asiakaskokemus.
- Toimit viestinviejänä asiakkaiden tarpeista tuotekehityksen suuntaan.
- Olet mukana kehittämässä Topbornin näköistä asiakkuudenhoitomallia.
Millaista meillä on työskennellä?
Jokaisella on mahdollisuus rakentaa oman näköinen työ: omaa työtä ja sen tekemisen menetelmiä voi kehittää, ja tarjoamme myös tilaisuuden kehittyä ja laajentaa osaamista muillekin osa-alueille oman kiinnostuksen mukaan.
Me uskomme, että jokaisella on annettavaa toisillemme ja jaamme osaamistamme muille. Etsimme myös aktiivisesti uusia tapoja tehdä asioita ja kokeilemme niitä rohkeasti.
Mitä toivomme sinulta?
- Sosiaalisia taitoja ja palveluhenkisyyttä – Tämä olisi se tärkein juttu, koska olet päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa.
- Asiakaspalvelukokemusta – Tehtävässä menestyminen vaatii kokemusta siitä, miten asiakkaiden kanssa tulee toimia.
- Myynnillistä asennetta – Tämä ei tarkoita väkisin myyntiä, vaan että osaat hyödyntää tilaisuudet.
- Paineensietokykyä – Välillä sinulla on monta rautaa tulessa ja pata ei saa mennä heti jumiin, jos kaikki ei suju niin kuin Strömsössä.
- Ability to communicate both in Finnish and in English – Our corporate language is English and time to time you might have to contact our Swedish office.
- Tilannetajua ja nopeita hoksottimia – Meidän asiakkaamme ovat erilaisia ja kaikkiin ei tepsi samat temput. Pelisilmästä on siis hyötyä. Etua on myös nopeista hoksottimista, joiden avulla selviytyy luontevasti yllättävistäkin tilanteista.
- Hyvää huumorintajua – Töitä meillä tehdään tosissaan, muttei totisella naamalla.
- Vaikka et olisikaan myynnin ja asiakashallinnan veteraani, se ei haittaa! Arvostamme ennen kaikkea asennetta ja halua oppia uutta, koulutamme sinut kattavasti tehtäviisi, joten lähetäthän hakemuksesi rohkeasti!